U četvrtak, 20. rujna o. g. poslije Sv. Mise u 19 sati u župnom stanu održan je sastanak s vjeroučiteljima koji održavaju vjeronauk u školi i s onima koji predvode katehetske susrete u župnoj zajednici. Sastanak je sazvao i vodio župnik mons. Tomislav Šporčić. Na sastanku su sudjelovali: Silvija Vašarević, vjeroučiteljica u Srednjoj školi, č.s. Ljubomira Lešić, Dario Koščak, vjeroučitelji u Osnovnoj školi, te Ivan Gomerčić, Valentima Grahovac, Vlatka Draženović, Petra Lokas Orešković i Valerija Dasović.
Na sastanku je Župnik karatko iznio važnopst vjeronauka općenito, a onda djelomičnu razliku školskog i župnog vjeronauka. Školski vjeronauk drži se plana i sistemskog programa kršćanskog nauka. Župni vjeronauk bi trebao biti više po dobnim i interesnim skupinama- kružocima. To bi mogle biti: pjevačka, ministrantska, karitativna i eventualno medijska grupa. Župni vjeronauk bi trebao više inzistirati na tome kako živjeti vjeru koju intelektualno učimo i razumski je opravdavamo. Župni vjeronauk nas više uključuje u zajednicu župe kao obitelj u velikom. Zato obitelj i župa moraju trebaju biti povezani. Župni vjeronauk nas konkretno životno povezuje sa Isusom Kristom kao trsom našeg života, a na njemu gradimo svoj život i pripremanjem i primanjem otajstva Isusova života u sakrametnima Crkve.
U drugom dijelu sastanka dogovorali smo tko će preuzeti određene zadatke. Osobito je važna redovitnost u pojedinim susretima. Pitanje je što činiti s onima koji svoje dijete samo prijave za župne susrete, a na njih dođu rijetko ili nikada. Takve bi mogli tretirati kao i one koji se uopće ne prijave. Sam vjeronauk u školi bez veze s župnom zajednicom neće moći jačati život vjere i poticati na zalaganje koje je potebno u zajednici Crkve. Mi po vjeri pripadamo Božjem narodu koji živi i djeluje u prostoru i vremenu. Ovdje i sada. U svakom slučaju potrebno je da se i mi češće sastajemo jer u razgovoru dolazimo do zajedničkih stavova i postajemo svjesni da smo ovisni jedni od drugih.