U prvom dijelu programa bila su djela velikoga francuskog skladatelja i teoretičara iz 18. st. Jean-Philippea Rameaua: Pièces de clavecin (1706. & 1724.) et Nouvelles suites de pièces de Clavecin (1727.), Prélude, Musette en rondeau, Tambourin, Sarabande, Les Tendres Plaintes (Rondeau), La Poule, L’Entretien des muses, Les Niais de Sologne, Premier Double des Niais, i Deuxième Double des Niais.
Drugi dio programa izvođač je posvetio djelima dvojice hrvatskih skladatelja, Ivana Božičevića i Ante Knešaureka: Ifthereis a place between (Aria) (2014.), odnosno Rondo s kupletima "Kokoš" (La Poule), Hommage a Rameau (2008.). Slijedila je zatim famozna XVIII. Etida za agresore (Etude pour Agresseurs) te Hommage a Machaut (1976.) francuskog skladatelja Alaina Louviera. Za kraj izvedbe maestro Bilić ostavio je djela dvoje hrvatskih skladatelja: Čarobna škrinjica (vremeplov) – posvećeno Franji Biliću (2019.) – Davora Bobića, te jedinstvenu i suvrjemenu skladbu za čembalo i traku (2021.) One/Jedan, najmlađe među navedenim skladateljima Ivane Kiš.
Glazbenik Franjo Bilić rođen je u Zagrebu 1994., diplomirao je čembalo (2018.) magna cum laude u klasi prof. Pavla Mašića i dirigiranje (2021.) u klasi Mladena Tarbuka na Muzičkoj akademiji u Zagrebu s Dekanovom i šest Rektorovih nagrada. Studirao je čembalo, suvremeni čembalo, klavikord na Conservatoriumu van Amsterdam u klasi prof. Menno van Delfta, basso continuo kod Kris Verhelst i retoriku kod Petera van Heygena. Studirao je dirigiranje puhačkim orkestrima na Hochschule der Künste Bern s profesorima: Rolf Schumacher, Florian Ziemen i Philippe Bach. Studirao je dirigiranje na Universität für Musik und darstellende Kunst Wien u klasi Johannesa Wildnera kao Erasmus student. Završio je Klasičnu gimnaziju. Prvi je čembalist pobjednik 12. Međunarodnog natjecanja mladih glazbenika Ferdo Livadić u Samoboru te 50. tribine Darko Lukić. Prvi je Hrvat koji se prijavio i osvojio 2. nagradu na međunarodnom natjecanju suvrjemene čembalističke literature Prix Annelie de Man u Amsterdamu izvevši čak dvije praizvedbe. Godine 2018. prvi je čembalist dobitnik prestižne nagrade Ivo Vuljević i naslova Mladi glazbenik godine koju dodjeljuje Hrvatska glazbena mladež, a 2019. godine osvojio je prvu nagradu i posebnu Nagradu za najbolju izvedbu djela suvremene glazbe na natjecanju WANDA LANDOWSKA u Bariju (Italija). Još od 2015. godine dosljedno promiče stvaralaštvo suvrjemene glazbe za čembalo i tradicionalno naručuje po jednu novu skladbu hrvatskih skladatelja svake godine skladanih upravo na njegov poticaj. Izvevši već 7 praizvedbi živućih skladatelja, potiče daljnje stvaralaštvo za čembalo. Dosadašnji vrhunac se očituje po snimljenom albumu u izdanju Croatia Recordsa sa suvremenom literaturom većinom hrvatskih autora 21. st. – Cembalo up(to)date.U Varaždinu i Grožnjanu održava međunarodne ljetne seminare za učenike i studente čembala koji osim individualne nastave sadrže poduke baroknog plesa, grupnu nastavu, predavanja i recital. Redovito održava predavanja i tribine za učenike i studente na Muzičkoj akademiji u Zagrebu, Institutu za crkvenu glazbu Zagreb i glazbenim školama u Hrvatskoj s temama o ranoj glazbi. Kao stipendist Francuskog instituta u Rimu, sudjelovao je na seminaru specijaliziranom za francusku čembalističku literaturu u Villa Medici u Rimu. Kao dirigent, imao je zapažena postignuća dirigirajući tri izvedbe opere Agrippina G. F. Handela u HNK-u u Zagrebu kao maestro al cembalo pod mentorstvom Tomislava Fačinija za koju je dobio dvije Rektorove nagrade. U Hrvatskoj je umjetnički voditelj i čembalist ansambala: Projekt Lazarus, Musica Viva, Trio Veniforas, Trio Adriatico, čembalistički kvartet 4ZA, Quintaessentia, Cappella Auris, Sklad i Zagrebački omladinski komorni orkestar – ZOKOR te član brojnih dua. Od 2020. godine Glazbeni je voditelj HRT-a. Bavi se notografijom, aranžiranjem i skladateljskim radom, a od 2021. je vanjski suradnik GŠ Pavla Markovca gdje predaje čembalo i dirigent je Mješovitog zbora srednje škole.
Ne odveć brojna otočka publika uživala je u iznimnoj i jedinstvenoj glazbenoj večeri, koja se može smatrati presedanom zbog dotad nezabilježenog "ulaska" čembala u župnu crkvu Presvetog Trojstva. Poslije koncerta izvođača je pozdravio župnik mons. Marinko Miličević i zahvalio mu za nastup, a slušatelji su imali mogućnost razgledati čembalo i razgovarati s glazbenikom o posebnostima toga instrumenta, što su svi prisutni doživjeli kao dar, a župi i gradu kulturno obogaćenje u predvečerje svetkovine Svih svetih.